سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بازی های ps4

سونی پلی استیشن 4 یک کنسول باور نکردنی است و شاید حتی بزرگترین دستاورد سونی تا به امروز (حداقل تا زمانی که پلی استیشن 5 وارد شود). برای استفاده از آن هر چند، شما نیاز به یک کتابخانه پر از بهترین بازی های PS4، و این جایی است که ما در آمده است.

خرید بازی ps4

PS4 تنها کنسول در بازار است که مانند مرد عنکبوتی، افق: Zero Dawn، Shadow of the Colossus و God of War، که همه آنها در حال حاضر در دسترس هستند، و بازی های آینده مانند The Last of Us قسمت 2، مرگ و میر و شبح Tsushima که همه انتظار می رود در چند سال آینده آزاد شود. به ذکر نکات فوق العاده بازی های شخص ثالث شما هنوز هم قادر به بازی در کنسول است.

 

بنابراین، برای کمک به شما در تعیین اینکه چه بازی ارزش خود را در حالی که، ما یک لیست از بهترین بازی های PS4 ارزش رفتن و بازی امروز - و این که آیا آنها از رزولوشن و جزئیات بیشتر در 4K و HDR پشتیبانی از PS4 پشتیبانی.

 

بهترین کار ما این است که چیزی از هر جنبهای - AAA و indie، RPG و سیم کارتهای ورزشی، تیرانداز و مسابقه بخوریم تا بتوانیم بهترین انتخاب را از کتابخانه PS4 به شما بدهیم. اما اگر هیچ چیز در اینجا فانتزی شما را نگرفته است، چند هفته دیگر با ما بازبینی کنید - با هر نسخه جدید ما به روز رسانی و انتخاب مجدد ما را مرور میکنیم!

 

بنابراین، بدون نیاز به بیشتر، در اینجا بهترین بازی های PlayStation 4 هستند ...

 

بهترین بازی های PS4 پرسش های متداول: پرسش های سریع پاسخ داده شد

محبوب ترین PS4 بازی چیست؟ خوب، طعم و مزه های شما ممکن است دیگران را مطابقت نداشته باشد، اما همه چیز در لیست زیر در لیست پرفروش بازی قرار دارد، بنابراین شما می دانید که یکی از عناوین بالا را دریافت می کنید.

 

بهترین بازی PS4 برای خرید در حال حاضر چیست؟ باز هم، این بستگی به سلیقه شما دارد. برای عاشقان MCU، مرد عنکبوتی بی نظیر است. فیفا 19 انتخاب ما برای کسانی که دوست دارند بازی های فوتبال، و خدا از جنگ RPG روایت زیبا ساخته شده (با مقدار زیادی از مبارزه).

 

بهترین انحصار PS4 چیست؟ در این لیست، فاینال فانتزی XII: عصر زودیاک، خدا جنگ و مرد عنکبوتی، برخی از انحصارات برتر PS4 در حال حاضر در دسترس است، همه جذاب به طیف گسترده ای از پارسه - اگر شما پس از منحصر به فرد، وجود دارد چیزی برای همه.

 

آیا پلی استیشن بهتر از ایکس باکس است؟ سؤال خوبی بود. و این بستگی دارد که چه عادتهای شما و آنچه شما از یک کنسول دنبال می کنید. ما این دو کنسول را در کنسول PS4 و Xbox One قرار داده ایم: بهترین کنسول بهترین مقایسه است، جایی که ما همه چیزهایی را که می خواهیم در مورد هر کنسول بدانیم را پوشش می دهیم - اگر چه شما همچنین می توانید ببینید که آیا ما بهترین بازی های Xbox شما را بیش از عنوان های PS4 زیر ترساندند.

 

نسخه اودیسه Creed Assassin آخرین نسخه ای است که در حوزه روابط عمومی RPG فعالیت می کند. اودیسه در طول جنگ پلوپونزین تعیین می شود و می بیند که شما در حال جابجایی به صندل های الکسوسی یا کاساندرا می شوید تا آنها را در کشف حقیقت در مورد تاریخ خود در هنگام سفر به دنیای آشفته یونان باستان به عنوان مزدور.

 

اودیسه یک بازی PS4 با گرافیک خیره کننده است که شما را به قلب یونان باستان می برد - به راحتی آن را در مجموعه ای از بهترین بازی های PlayStation 4 خود قرار دهید. فقط مطمئن شوید که وقت دارید که آن را بازی کنید زیرا بیش از 100 ساعت محتوای برای لذت بردن از اینجا وجود دارد.

 

NICE Battlefield 1 برای پلی استیشن 4، DICE بازیکنان را در زمان جنگ جهانی اول باز می کند و با انجام این کار به طور کامل مجددا یک رکورد رکورد زدگی را دوباره جوان سازی می کند.

 

اوضاع تاریخی Battlefield 1 به آن کمک می کند تا از کنار سایر تیراندازان نظامی مدرن در بازار با تمام سلاح های جدید، وسایل نقلیه و طرح های سطح که تازه احساس می کنند و هرج و مرج و جنگ را می گیرند کمک کند.

 

این بازی یک کمپین تک نفره باهوش و سرگرم کننده ارائه می دهد که یک استاندارد جدید برای تیرانداز اول شخص را تنظیم می کند. شکسته شده به شش بخش، هر کدام به دنبال شخصیت های مختلف و محل خط مقدم، کمپین هرگز احساس کسل کننده و یا تکراری نیست.

 

کمپین تک نفره حتی منظره را به حالت چند نفره Battlefield 1 نیز تغذیه می کند که در حالی که آشنا نیز از نفس عمیق زندگی که تغییر در تنظیم می دهد، سود می برد.

 

گرافیکی چشمگیر، سرگرم کننده و بعضی اوقات لمس کردن، Battlefield 1 بازگشت به فرم برای سری است.

 

منبع : تک رادار