سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیتونز چیست ؟

iTunes (/ a?tju?nz /) [1] یک دستگاه پخش رسانه ای، کتابخانه رسانه ای، پخش کننده رادیو اینترنتی و برنامه مدیریت دستگاه تلفن همراه است که توسط شرکت اپل توسعه یافته است. این برنامه در تاریخ 9 ژانویه 2001 اعلام شد. برای پخش، دانلود و سازماندهی فایل های چندرسانه ای دیجیتال، از جمله موسیقی و ویدئو، در رایانه های شخصی که MacOS و سیستم عامل های ویندوز را اجرا می کنند. محتوای باید از طریق فروشگاه iTunes خریداری شود، در حالی که iTunes نرم افزاری است که کاربران را قادر می سازد تا خرید خود را مدیریت کنند.

 

اصلی و اصلی تمرکز iTunes موسیقی است، با کتابخانه ارائه سازمانی، جمع آوری و ذخیره سازی مجموعه موسیقی کاربران. این می تواند مورد استفاده برای ریز آهنگ از سی دی، و همچنین محتوای بازی با استفاده از پویا، لیست پخش هوشمند. گزینه هایی برای بهینه سازی صدا وجود دارد و همچنین راه هایی برای به اشتراک گذاشتن کتابخانه iTunes به صورت بی سیم. در سال 2005، اپل از ویژگی های اصلی پشتیبانی ویدئو پشتیبانی می کرد، بعدها افزونه ها، کتاب های الکترونیکی و بخش مدیریت برنامه های موبایل برای سیستم عامل iOS را نیز اضافه کرد که آخرین آن در سال 2017 متوقف شد.

 

اسمارتفون آیفون اصلی نیاز به فعال شدن iTunes داشت و تا زمان انتشار iOS 5 در سال 2011 iTunes برای نصب به روز رسانی نرم افزار برای دستگاه های iOS مورد نیاز بود. دستگاه های جدیدتر iOS بیشتر در مورد نرم افزار iTunes کمتر متکی هستند، اما هنوز هم می توان برای پشتیبان گیری و ترمیم محتویات تلفن، و همچنین انتقال فایل بین کامپیوتر و برنامه های کاربردی فردی iOS استفاده کرد. iTunes منتقد قابل توجهی برای تجربه کاربری نفوذ کرده است، و اپل با استفاده از ویژگی های همه جانبه ای که در iTunes قرار دارد، به جای هدف قرار دادن بر اساس موسیقی اصلی خود است.

آموزش نصب آیتونز

به صفحه دانلود iTunes بر روی رایانه رومیزی خود بروید.

کلیک کنید اکنون دانلود کنید.

روی صفحه نمایش ظاهر شده روی ذخیره فایل کلیک کنید

تعیین محل و بر روی فایل تنظیم iTunes از پوشه دانلود خود کلیک کنید.

روی Run کلیک کنید و بعد بعدی.

پس از انتخاب ترجیحات iTunes خود، روی نصب کلیک کنید.

 

روی Yes کلیک کنید اگر میخواهید برنامه زیر را برای ایجاد تغییرات در این رایانه بگذارید؟ و "آیا می خواهید برنامه زیر را برای نصب نرم افزار بر روی این رایانه بگذارید؟"

پس از اتمام نصب، روی Finish کلیک کنید.

اگر به هر گونه مسائل نصب iTunes مراجعه کردید، می توانید با رفتن به صفحه پشتیبانی Apple iTunes، کمک بیشتری پیدا کنید.

راه های پرداخت در آیتونز

کاربر همچنین باید با یک گیفت کارت iTunes یا یک کارت اعتباری با آدرس صورتحساب در استرالیا، اتریش، بلژیک، برونئی، بلغارستان، برزیل، کامبوج، کانادا، کلمبیا، جمهوری چک، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه هزینه پرداخت کند. ، آلمان، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، هند، اندونزی، جمهوری ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لائوس، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو، مالزی، مالت، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، فیلیپین، لهستان پرتغال، پورتوریکو، رومانی، روسیه، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سریلانکا، سوئد، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه، انگلیس، ایالات متحده و یا ویتنام. اپل همچنین سایر روش های پرداخت (مانند PayPal) ارائه می دهد، که از کشور به کشور متفاوت است. ساکنین کشورهای دیگر فقط می توانند یک کارت هدیه را از یک بازرگان خریداری کنند یا پادکست ها و پیش نمایش های رایگان را دانلود کنند.یکی از اینها گیفت کارت 10 دلاری آیتونز است.

منبع : ویکیپدیا، custhelp